Kategorier
Ikke kategoriseret

selve kampagneaktiviteterne er der

For at sikre færre budskaber (nuværende 9 budskaber) anbefales det at slette ”MENNESKET FØR SYSTEMET” fra al kampagnetekst, – det anbefales ligeledes at slette linjen ”Jeg vil arbejde for:”
Desuden bør anvendelsen af ” #værdighedentilbage” slettes, – dette er endnu et tekstbidrag på den producerede flyer som ikke anbefales medtaget ved genoptryk. Ordet værdig er allerede listet 4 gange ved kerneområderne.
I forbindelse med selve kampagneaktiviteterne er der udarbejdet følgende dokumenter:
· 21 dages plan for kampagne aktiviteter, – med fokus på de fynske vælgere
· Q&A for de fire fokusområder, – inklusive Q&A for diskussioner med andre partier eller aktuelle temaer e.g. soc. dem. forslag om differentieret pension
o Q&A for specielt den nye Sundhedsreform
o Vens Historiske Resultater
o Kernebudskaber fra nye aftaler mellem regeringen og/eller andre partier
· JohanRasmus.dk websiden er under udvikling
· Facebook Johan Rasmus

For al kommunikation og formidling af politiske budskaber skal det sikres at disse er konsistente og ledes indbygget i mange svar til brede spørgsmål.
Vens historiske resultater skal anvendes differentieret når man har lejlighed til at fremhæve deres resultater samt specielt det politiske lederskab som partiet har taget ved at have ledet regeringsmagten i de sidste 13 år ud af 17 år. Dette understreger Vens evne til at påtage sig ansvar og lederskab, – uden sammenligning til noget andet parti.
I forbindelse med kampagnens kerne-budskaber baseret på de 4 fokusområder, – er det essentielt at de gentagne budskaber er baseret Enstemmighed af kampagnens budskaber: (se også Q&A for fokusområderne).
I forbindelse med Johan’ politiske ståsted, er teksten forneden er kortfattet gennemgang af hans visioner for de fire kerneområder som al debat/paneldiskussioner skal søges centreret omkring. I anvendte tekster som præsenterer Johan, er det anbefalet at nedenstående tekst tages som grundlag for enhver præsentation af Johan’ politiske ståsted/kampagnebudskaber. Hvis vi opnår en optimal gennemslagskraft af kampagnebudskaberne, – vil vælgerne være i stand til at genkende Johan på nedenstående budskaber.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *