Med undersøgelserne der er taget i starten af dette projekt, så er det tydeligt at se at kunderne bliver påvirket af reklamer, de trykker ind på reklamerne, men de får også lyst til at købe eller bestille noget når de ser på disse reklamer.
Men hvordan kan en virksomhed komme ind og vinde dette marked over andre firmaer som JustEat, Hungry, wolt osv. Disse virksomheder har gjort en livsstil ud af, at reklamere til deres kunder hvor de rammer målgruppen perfekt, flere af virksomhederne laver reklamer over tv, andre fokusere på de sociale medier. Måden virksomhederne rammer kunderne med reklamerne er for det meste med et fedt slogan, sæsonbaseret eller endda rabatter der kommer sammen med det du vil købe. For klienten i dette tilfælde, ville en god start altid være at reklamere på en brochure i starten når kunderne får leveret deres mad eller afhenter det.
Hvis der er en form for rabat på denne brochure, hvor man også skriver om diverse sociale mediekanaler, så vil det give fri mulighed for kunden at gå derind og følge med i hvad der sker. Ud over dette så handler det generelt også bare at skabe en brugerbase på facebook, instagram osv.