Første gang har vi en rigtig klient som han skulle kigge vores projekt og vurdere det. H.C. Andersen er vores barndoms eventyr. Selvom har jeg livet i Tyrkiet, har jeg læst hans eventyr og har drømt som en tommerlisa. Jeg synes at det var et godt projekt.

Vores gruppe var kun 3 personer og det var en ulempe, men det er også en fordel fordi så kunne vi nemmere og hurtigere beslutte tingene i gruppen. Jeg har ikke haft nogle problemer med min gruppe, fordi vi er gode til at høre efter hinanden og fordi vi bidrager med vores bedste til gruppen, i mål om at få det bedste resultat. Det var midt i en ferieperiode, og dermed holdte alle gruppemedlemmer ferie på forskellige tidspunkter og derfor har vi arbejdet hvor 2 personer har været aktiv og en person som arbejdede online.

Der var ingen uenighed i vores gruppekontrakt eller i gruppearbejdet. Vi har snakket og skrevet til hinanden på messenger og delt vores ting, som vi også har fået feedback på.

Vores prototype var ikke et fysisk materiale og det kræver tid og teknologi for at lave en god prototype. Derfor kunne vi ikke teste den på en rigtig måde, men vi har snakket med forskellige testpersoner og udviklet vores produkt ved hjælp af feedback.

Design thinking method giver mere forståelse for at udvikle en prototype. Metoden giver mulighed for at få kollektive forståelse for brugeren og en bedre prototype. Med denne metode skal man forstå sin målgruppe, definere en idé, lave en prototype og teste den. Hvis man ikke får rigtige resultater, starter man helt forfra igen. Dette er en god måde at kvalificere problemforståelse på, og at undersøge problemet fra mange perspektiver. Man finder de bedste løsninger til potentielle brugere og vurderer idéer. Man skal teste sin prototype for at få det bedste resultatet. Så man kan sige at design thinking metode er empati til brugen, definere idéen, lave prototype og teste den og derefter designe sin prototype igen og teste den igen indtil man får et godt resultatet.

Vores udfordringer var den akademiske rapport. En af gruppemedlemmerne har fået ansvar for vores akademisk rapport. Så det er derfor har vi haft lidt problem med at skrive det antal sider som var kravet. Men vi har lavet en god præsentationsvideo og en god prototype. Jeg har lært meget om Adobe Premier Pro og hvordan man laver en green screen video, jeg synes det var også meget sjovt og lærerigt.

Det var også meget spændende at vise vores produkt for alle i en stand til UCL building. Vi har fået god feedback og der var mange som besøgte vores stand,så det var en god oplevelse at snakke med vores gæster og få noget feedback fra dem.

Jeg har haft mange eksaminer i mit liv og fået meget feedback før. Men det var første gang jeg fik feedback fra en lærere. Hun snakkede kun om vores akademiske rapport og vi har ikke engang fået feedback for vores prototype eller præsentation. Da vi snakkede med vores lærer til vejledningen, sagde han at prototypen og præsentation også var en vigtig del af vores projekt, men vi har ikke fået feedback over vores prototype eller en anden ting i projekt.

Jeg har lært meget i dette projekt, det er betyder ikke så meget hvordan din prototype ser ud, hvis du præsenterer den på en rigtig måde, får man mere feedback og en bedre anmeldelse. Vores idé udarbejdes under det første semester, er det er begrænset hvad der vi har lært af forskellige teknologier og metoder. Vi har ikke så meget videnskab omkring teknologier.

Jeg har styret fremgangen i under hele vores projektforløb, jeg har planlagt hele projektet, og centralt anvendt teori i praksis og metode inden for analyse, jeg har lært og prøvet idéudvikling, design, og administreret alle mine digital media produkter og vedligeholdt dem hele semesteret.